Refunderingspolitik
REFUNDERINGER ELLER OMBYTNINGER
Vi holder af vores kunder og ønsker, at du får en fantastisk oplevelse hos os. Derfor står vi bag alle vores produkter og tilbyder en 100% tilfredshedsgaranti! Det betyder at du risikofrit kan afprøve UFO lampen, for at teste om det er noget for dig.
Skulle du mod forventning være utilfreds med dit køb, har du 14 dage, fra leveringsdatoen, til at igangsætte en returnering. Hvis 14 dage er gået siden du har modtaget din ordre, kan vi desværre ikke tilbyde en refundering eller ombytning.
Du kan igangsætte din refundering nedenfor under "Refunderingspolitik for lindelights.dk. Vi giver dig de nødvendige instruktioner til at fuldføre en returnering. Vores team kræver en kopi af ordrebekræftelsen for at kunne gennemføre returneringen.
GODKENDELSE AF RETURNERINGER
Du mister din fortrydelsesret hvis varen har store brugsmærker og ikke er i den samme stand & indpakning (pose og papkasse), som da du modtog den.
Når din returnering er modtaget og undersøgt, sender vi dig en bekræftelsesmail. Vi sender dig også en e-mail når din refundering er godkendt. Hvis din returnering bliver godkendt, overfører vi hele købsbeløbet tilbage.
FORSENDELSE
For at returnere dit produkt skal du følge instruktionerne
Refunderingspolitik for lindelights.dk
Hos Lindelights ønsker vi, at du er fuldt ud tilfreds med dit køb. Skulle du modtage en vare, som ikke lever op til dine forventninger, tilbyder vi en enkel og gennemsigtig retur- og refunderingsproces. Nedenfor finder du retningslinjerne for returnering og refundering.
1. Returnering
Du har 14 dages fuld returret fra den dag, du modtager din vare. For at kunne returnere en vare, skal den være i ubrugt stand og returneres i den originale emballage. For at starte en returnering bedes du kontakte os på
2. Refusion
Når vi har modtaget og inspiceret den returnerede vare, vil vi give dig besked via e-mail. Hvis varen opfylder vores betingelser for returnering, vil refusionen blive behandlet, og pengene vil automatisk blive overført til din oprindelige betalingsmetode inden for 5-10 arbejdsdage.
3. Forsinket eller manglende refusion
Hvis du ikke har modtaget din refusion efter 10 arbejdsdage, bedes du først kontakte din bank eller kreditkortselskab, da der kan være forsinkelser i behandlingen. Hvis du fortsat har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på
4. Bytning af varer
Vi bytter kun varer, hvis de er defekte eller beskadigede ved modtagelse. Hvis du har brug for at bytte din vare, bedes du kontakte os på
5. Kontakt
Hvis du har spørgsmål om vores refunderingspolitik, er du altid velkommen til at kontakte os på
Du er ansvarlig for at betale udgifterne i forbindelse med tilbagelevering af varen. Du bør overveje at få tracking til tilbageleveringen af din pakke. Vi garanterer ikke at vi modtager den returnerede pakke.